קברים ומעצר

מאחורי החדשות:

בית המשפט בבאר שבע הורה לשחרר את איש ה'נטורי קרתא' הרב ראובן מרצבך ממעצר • מרצבך נעצר בחשד שחסם את הכניסה לאתר בנייה בעיר, בטענה שמתקיים בו חילול קברים

מתוך כרוז:

ציבור יראי ד' יצאו למחות במקום   חילול הקברים בבאר שבע

הגאון   הצדיק מוהר"ר ראובן מערצבאך שליט"א רב דקהל יראי ד' בירושלים נעצר בבית הסוהר   ומסרב לחתום לציונים הארורים שלא יחזור שוב למחות

היום בבית המשפט הרשע היתה קידוש השם בעת ש'הרב מרצבך קיבל את רשות הדיבור, = "אני לא רוצה לשתף פעולה בגלל שאני רוצה להצהיר שאני יהודי. אני לא רוצה לומר לבית המשפט איך קוראים לי,  אני יהודי, התורה היא הקיום של כלל ישראל. ונאמן אני לה, והתורה מחייבת אותי".

הוא הוסיף: "אני לא מקשיב למי שקורא לעצמו בית המשפט, זה זיוף נגד התורה ומה שבית המשפט אומר לא מחייב אותי. רק לתורה אני כפוף". נאך וואס זיי האבן מורא באקומען פון די איבערקערנישן נעכטן ביינאכט אין ירושלים, ס'איז געווען הפגנות, און מ'האט געזאגט אז ס'גייט קומען אויך אין חו"ל, האבן זיי ארויסגעגעבן די רשעות'דיגע פסק

החלטת השופט מרצבך ישוחרר בתנאים הבאים;

צו עיכוב יציאה מהארץ,

. ערבו כספיות גבוהות בניהם הפקדה בסך 10 אלף ש"ח,

שתי ערבויות צד ג' בסך 10 אלף שקלים כל אחד ואיסור כניסה לעיר באר שבע למשך 30 יום.

***

בבית שמש היה ביקור הגאב"ד עם   הבד"ץ והוכיח לכל שיש ממה לחשוש שיתחלל קברי ישראל במקום

ואסור לבנות שם בלי פיקוחם של ארגון אתרא קדישא בראשות   הגאון הגדול ר' דוד שמידל שליט"א

_____________

להשאיר תגובה

