משפט נשפך

בפסק דינה מיום 4 במאי 2015 בעניינו של יהודה גליק אשר ביקש שבית המשפט יורה למשטרת ישראל להתיר לו לבר בהר הבית (מ"ת 14-10-2014 מדינת ישראל נ' גליק) ציינה כב' השופטת מרים קסלסי שעל גליק "נאסר…להחזיק טלפון חכם או מצלמה בית הביקור, על מנת שלא יכול להתגרות בציבור המוסלמי".

מכיון שכך מופיע בפסק הדין עלי להתייחס אליו בכל הכבוד הדרוש.

ולעשות כן, אבקש לשאול:

1. אם נשיאת מצלמה ושימוש בה נחשבים בעיני השוםטת כמעשה התגרות איך נגדיר את מעשיהן של המוסלמיות, חברות בארגון המורטבטאת, אשר אף הן נושאות מצלמות וטלפונים חכמים ומצלמות את היהודים יום-יום ושעה-שעה בהר?

2. יתר על כן, הבה נדמיין לעצמנו מציאות בה כמה יהודים מתאספים בכיכר ציון בעיר ירושלים וכל פעם שעוברים במקום ערבי און ערבייה, היהודים יפתחו ויפצחו בקריאות רמות של גינוי, השפלה וביזוי כלפי אותם ערבים.  האם ערבי שיוציא מצלמה מכיסו או ישלוף את הטלפון החכם שלו על מנת להנציח את המעשה, האם השופטת תגן על הצועקים וגם תאשים את הערבים?

האם בעולם הפוך חיים אנחנו?  עולם שאין בו הגיון?  עולם שיהודי הוא האשם?  עולם שחוק כגון חוק בשמירה על המומות הקדושים לא חל?

מצב זה לי נתפס כלא צודק, לא נכון ומסוכן ביותר כי בעצם החוק אינו חוק אינו חוק ומערכת המשפט איננה עורכת דין וסדר.

מי יצילנו?

^

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s